۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

به کجا



http://asset.soup.io/asset/1144/7452_22d4.jpeg

پاسبان حرم دل شده‌ام شب همه شب

تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم

دیده بخت به افسانه او شد در خواب

کو نسیمی ز عنایت که کند بیدارم

یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن

ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند

ای آفُتاب آهسته نه پا در حریم یار من

ترسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند

ای آفُتاب آهسته نه پا در حریم یار من

ترسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند

خواب است و بیدارش کند
خواب است و بیدارش کند

***



به کجا ها برد این امید ما را؟

به کجاها برد ما را؟

نشد این عاشق سرگشته صبور

نشد این مرغک پر بسته رها

به کجا می روم یارا؟

به کجا می برد مارا؟

ره این چاره ندانم به خدا به خدا

نشود دل نفسی از تو جدا به خدا

به هوایت همه جا در همه حال

به امیدی بگشایم شب و روز پر و بال

غم عشقت دل ما را

به کجا ها برد یارا؟



این آهنگ زیبا بود فراتر از زیبا حرف دل بود ...

گاهی میگم غمگین نباش ..اما بعد ،

بعد میگم: بگذار همه فکر کنند غمگینم ...من از غم عشق تو رنگینم ...


آهنگ رو برای دانلود گذاشتم

لینک دانلود

۳ نظر:

  1. در سینه سوزانم مستوری و مهجوری

    در دیده بیدارم پیدایی و پنهانی

    رهی معیری

    پاسخحذف
  2. اگه میشه بیشتر آهنگای استادو برای دانلود بذار

    پاسخحذف
  3. سلام بر شما هموطن خوش سلیقه
    بسیار فعال به نظر می رسی من یک آرشیو بسیار کامل از خسرو آواز ایران و اشعاری که خوانده اند دارم و همچنین در زمینه ادبیات عرفانی مطالبی زیبا فراهم آوردم که در خور توجه می باشد.البته وبلاگ ندارم چون وقت کافی برای این کار برایم فراهم نیست،خوشحال می شم اگه بتونم در این زمینه به شما یاری رسانم.

    عشق نگردد کهن حق خدا همچنین
    ROSTAMIMANSOUR@YAHOO.COM

    پاسخحذف