۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

بلوغ اثر اشو

http://cronopias.files.wordpress.com/2008/03/osho2.jpg

انسان بدنیا آمده تا با تلاش خود زندگی را محقق سازد انسان بدنیا آمده
تا با تلاش خود زندگی را محقق سازد، اما همه اینها به خود او بستگی دارد.
انسان میتواند این فرصت را از دست بدهد. او میتواند نفس بکشد،
غذا بخورد، پیر شود، و در سراشیب گور سرازیر گردد _ اما این زندگی نیست،
این مردن تدریجی است. یک مرگ گام به گام هفتاد ساله ... از گهواره تا گور.
و چون میلیونها نفر از مردم در پیرامون و اطراف تو به مرگی تدریجی
و ناگزیر آهسته می‌میرند، از این روی تو هم از آنها تقلید می کنی.
بچه ها همه چیز را از اطرافیانشان یاد می‌گیرند و ما پیوسته در محاصره‌ی مُردگانیم....


بخشی از کتاب بلوغ



چند وقت بود دنبال این کتاب نایاب اشو می گشتم
که در سایت جدید فارسی اشو بهش بر خورد کردم

اگر از علاقمندان به اشو هستید توصیه میکنم این کتاب رو دانلود کنید و بخونید
البته برای دانلود باید عضو سایت باشید




۳ نظر:

  1. ... بار دیگر به آنچه در دست دارم به دیوار می کشم شاید نقشی از من بر جای بماند و روزگاری دیگر رهگذری نقش سرگشتگیم را بر دیوار بخواند. پس ای دیوار بپذیر خط مرا که جز این نقش واژگون کاری از من بر نمی آید. ولی افسوس هنوز نقشی به جای نگذاشته ام. هر آن بیشتر تلاش می کنم و به خود می گویم؛ نقشی بکش ...

    پاسخحذف
  2. دختر خوب اسم استاد رو میذاری فیلتر نکنند وبلاگت رو

    پاسخحذف