۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

هو هو کنم


صیدم من و صیاد او من بنده ام آزاد او

ویران منم آباد او ای داد و ای بی داد او

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من را او کنم

تا روی دل آنسو کنم

با درد عشقش خو کنم

هر دم به سویش رو کنم

چون مرغ حق کو کو کنم

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من را او کنم

من قطره او دریای من

من مست و صحرای من

من بنده او مولای من

من لایم او الای من

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من را او کنم

هوشیار او دیوانه من

شمع است او پروانه من

افسونگر او افسانه من

میخانه او پیمانه من

من طالب و مطلوب او

دلداه من محبوب او

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما من را او کنم


یه روز در یکی از وب لاگها به اسم اندیشه ها و افکار مولانا

آهنگی به مزمون این شعر شنیدم که باعث شد با

آقای داوود آزاد و صدای زیبای ایشون آشنا بشم

اگه به این شعر علاقه داشتین می تونین

آلبوم نور جان را از اینجا دانلود کنید .


** تو این ماه زیبا این آهنگ با مفهومش روبیشتر نشون میده

التماس دعا **



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر