۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

چو نــی گر نالم از سوز جـدايـي

http://farm4.static.flickr.com/3284/3142867380_7566f20fc8.jpg


یه دلتنگی عجیبی امشب دارم

نه از کسی دلخورم و نه منتظر چیزی

حس دلتنگی برای زندگی ....

یاده آهنگ محمد اصفهانی افتادم

با شعر قیصرامین پور ... فسمت اولش که دکلمه است

بعد که اصفهانی شروع به خوندن میکنه آرامش عجیبی داره

مثل همین دلتنگی عجیب زندگی ام ...

*********

چو نــی گر نالم از سوز جـدايـي

نيستان را به آتش می کشانم
به يادت ای چـراغ روشـن مـن
ز داغ دل بسوزد دامـن مـن
ز بس در دل گل يادت شکوفاست
گرفتـه بـوی گـل پيــراهن مـن
همه شب خواب بينم خواب ديدار
دلـی دارم دلـی بـی تـاب ديدار
تو خورشيدی و من شبنم چه سازم
نه تـاب دوری و نه تاب ديــدار
سـری داريـم و سـودای غـم تـو
پـری داريـم و پــروای غم تـو
غمت از هر چه شادی دلگشاتـر
دلـی داريـم و دريــای غم تـو

********

لینک دانلود به یادت

با صدای محمد اصفهانی


****با خودم فکر میکنم چقدر خوبه که تا وقتی زنده ایم قدر همدیگر رو بدونیم

به زندگی عادت نکنیم و این عادتها باعث فراموشی زندگی نشه ....

۳ نظر:

  1. صبر

    در میان خاک ، بر روی زمین
    لانه کرده این دل بی سرزمین

    کو نشانی تا به جایی پر کشد
    یا که آشیانی تا به افلاکش کشد

    ترسم آخر عمر به پایان می رسد
    ناله ام تا به منزل بی جان رسد

    من چوخفته، در شمارش نقطه ام
    این همه ذره و گریزان از قطره ام؟

    بس به منظور سرابی بی نشان
    رفته ایم، تا بیابیم یک دم امان

    خستگی گشت همدم راه دراز
    ناله مهمان این دلهای پر نیاز

    شکوه ها از روزگاران گفته شد
    چاره ای از بهر دردهامان نشد

    هر زمان غافل ز داد خویشتن
    خالی از شوق با هم زیستن

    خسته گشتیم از خسته بودنهای تن
    خالی از اوج خلوتهای تن

    هر چه کردیم به تنهایی هیچ شد
    شرمندگی حال امروز و هر روز شد

    حلقه ای از تنهایی برافراشتیم
    زان حلقه عقده بسیار انباشتیم

    هر دم ندایی ز سر کردیم رها
    لیک خون دلها خوردیم بی صدا

    روشنی گشت آرزوی هر روز ما
    آزادی نوایی گم گشته در آواز ما

    گشته فریاد در تاریکی شبهای سرد
    همچو سنگی بر سینه های پر ز درد

    خامشی را بر گزیدیدم از نهان خویشتن
    زندگانی به زندان را برگزیدم بر زیستن

    ای صبور از درد دل گفتن نباشد حاصلی
    چاره درد از کجا یابی؟ به غیر از یکدلی

    پاسخحذف
  2. چقدر خوب بود
    و چقدر نزدیک به چیزایی که همیشه تو ذهنمه
    مرسی

    پاسخحذف
  3. سلام
    بی نهایت ممنون از اینکه مرا در یکی از مطالب وبلاگتون لینک کردید و از محبت و لطف شما. البته اون مطلب متعلق به من نبود و شما می توانستید بدون لینک کردن من هم ان را بگذارید اما این کار شما باعث شد تا با وبلاگ زیبا و خواندنی شما اشنا شوم. از این اشنایی بسیار خوشحالم و مفتخر. امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید.

    پاسخحذف